المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : Arnau Masià: “Crec que és la meva millor temporada com a professional”


الريــم
01-25-2024, 02:01 PM
Titular en un equip punter com és el CV Melilla; present a l’All-Star de la Superlliga Masculina juntament amb les altres estrelles de la lliga; jugant competici? europea i escollit en diverses ocasions a l’equip ideal de la jornada. ?s un petit resum de les estad?stiques que duu, en només mitja temporada, el jove salouenc Arnau Masià, que està demostrant un gran nivell en la primera campanya en que ha sortit de Catalunya per competir al més alt nivell. “Crec que estic en la meva millor temporada, tot i que encara tinc molt més marge de millora”. “Des que era petit he practicat tots els esports possibles, ja sigui futbol, tenis, handbol, bàsquet o v?lei; i sembla ser que, després de testejar-los tots, vaig decantarme per l’esport correcte”, assenyala el lliure del CV Melilla.

EL PAS PER LA BLUME

Segons Masià, des que va sortir de la Blume en etapa de juvenil, el v?lei ha passat a ser la seva vida, per la qual cosa hi dedica moltes hores a la setmana. “Aqu? a Melilla entrenem tots els dies una mitjana de 3 hores; és el preu a pagar si realment vols viure del v?lei i, a més, gaudeixes amb el que fas”, explica. Com a d’altres esportistes, passar pel programa de tecnificaci? GET Blume marca un abans i un després en la carrera d’un jugador de v?lei, del qual no n’és excepci? l’Arnau. “En Toribio va deixar-me clar només entrar que, si volia dedicar-me a aquest esport, hauria d’abandonar la posici? de punta i jugar de lliure”. Dit i fet. Amb la major de les il•lusions, l’Arnau Masià va dur a terme un canvi posicional que, amb el pas dels anys, va anar fent-se seu fins a dominar per complert l’art de la defensa. “Haver passat per la Blume m’ha ajudat a marcar-me objectius concrets i treballar per ells sense defallir; a més, puc dir amb total sinceritat que una bona part de la meva personalitat surt d’allà”.

TRAJECT?RIA, ASPIRACIONS I ?DOLS

Abans de recalar a Melilla, Masià va passar anteriorment pel Barça Voleibol i pel CV Tarragona SPSP, on va jugar tant a Superlliga Masculina com a Superlliga Masculina 2. De cara a un futur, el jove jugador català ambiciona el competir en lligues estrangeres com la francesa, la italiana o la polonesa, per?, segons ell, primer ha d’assolir el nivell ?ptim. Per tal d’arribar a tal dimensi?, Masià entrena durament dia rere dia, tractant d’establir una personalitat pr?pia en el seu joc. Tot i aix?, la seva màxima inspiraci? en el nostre esport ha estat sempre Jenia Grebennikov, el lliure francès que ha guanyat dos europeus amb la selecci? francesa de v?lei. “Sempre intento fixar-me en els seus moviments, aprendre d’ell i, tant de bo, poder jugar algun dia les competicions on ell ha estat present”, finalitza.



أكثر... (https://www.sport.es/es/noticias/esport-catala/arnau-masia-crec-meva-millor-97331533)

منتديات - منتدى - شدات ببجي - شحن شدات ببجي - شحن ببجي - متجر ببجي - متجر شدات ببجي - شعبية ببجي - شدات - شحن روبلوكس - شحن يلا لودو - اقساط - شدات ببجي اقساط - شدات ببجي - شدات ببجي تمارا - شدات ببجي تابي - شحن يلا لودو - شحن يلا لودو اقساط - تقسيط بطاقات سوا - موبايلي اقساط - زين اقساط - ايتونز امريكي اقساط - ايتونز سعودي اقساط - شعبية ببجي - متجر اقساط - شدات ببجي - حسابات ببجي - شدات ببجي - شدات ببجي اقساط - شدات  ببجي - متجر busd - نون - نون - نون السعودية - نون - شدات ببجي - سيارات اطفال - تصميم متجر الكتروني - تصميم متجر سلة - تصميم شعارات - تصميم متاجر سلةوكالة تسويق - مصمم جرافيك - موشن جرافيك - - تصميم موقع سلة - تصميم متجر في سلة - تصميم متجر الكتروني سلة - افضل مصمم متجر الكتروني - تصميم متجر سلة - تصميم متجر سلة احترافي - تصميم متجر سلة - مصمم متاجر سلة - مصمم موشن جرافيك - مصمم موشن جرافيك بالرياض - افضل شركة تصميم متجر الكتروني  - تصميم متجر الكتروني احترافي - تصميم css سلة - متجر نوف ديزاين - شركات موشن جرافيك - افضل موقع لتصميم متجر الكتروني - تصميم شعار متجر سلة - تصميم متجر الكتروني متكامل - شركة تصميم متاجر الكترونية - تصميم المتجر سلة - تصميم متجر الكتروني - ماهو تصميم الجرافيك - تصميم