المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : Cam? a la Selecci? Catalana


الريــم
10-25-2023, 07:00 PM
Tot i que només uns quants escollits poden arribar a formar-ne part, ser part de l’experiència és un somni per a centenars de joves que es presenten a les proves d’accés.

A la primera convocat?ria d’aquest curs, més de 250 jugadors i jugadores de Primera Divisi? infantil i cadet s’han presentat a les proves. Un total de 38 clubs, de les 4 prov?ncies catalanes, han aportat jugadors a les proves d’accés. Només el CV Barberà, el Club Nataci? Sabadell, el CV Sant Pere i Sant Pau, el CV Martorell, el CEVOL Torredembarra i el CV Vall d’Hebron han aportat esportistes tant de categoria masculina com femenina. Dels 38 equips que han aportat jugadores a les primeres proves, 28 d’ells compten amb jugadors a les seves files que formen part del programa ARC de la GET Blume.

Abans de conèixer les aptituds com a jugadors i jugadores de voleibol sobre la pista, els tècnics responsables de les seleccions catalanes mesuren a tots els esportistes per conèixer la seva alçada, l’abast a una mà i també la seva capacitat de salt. Un cop compten amb les dades corresponents, els futuribles seleccionats duen a terme exercicis amb pilota de caràcter individual i també per equips. Tot aix? ho duen a terme els quatre responsables de les Seleccions Catalanes: el seleccionador femen?, Miguel Fuente; la seva tècnica auxiliar, Esther Carrascosa; el seleccionador mascul?, Israel Mart?n, i el seu tècnic auxiliar, Diego Rodr?guez.

Segons els propis responsables de les seleccions masculines i femenines, preferiblement, les condicions que un jugador ha de tenir per poder formar part del grup s?n: alçada, envergadura, agilitat i un bon esperit d’equip, és a dir, passar per davant el grup a l’individu. ‘Ens agrada poder tenir tot tipus de jugadors per comptar amb una plantilla el més completa possible’, explica el tècnic del femen?, Miguel Fuente.

Els que més inquiets processen tota l’acci? son els esportistes, que acumulen grans quantitats de nervis abans de trepitjar la pista per primer cop. ‘Recordo que no parava de tremolar, perquè volia entrar a formar la selecci? i passar a ser part activa del grup’, explica ?lex Pérez, jugador del Vikings Volei Prat, que ha participat dos anys amb la selecci? i ara forma part del grup de la Blume. ‘Tot i que ens coneix?em entre tots nosaltres d’enfrontar-nos sovint, quasi ni ens dirig?em la paraula dels nervis que passàvem, ja que tothom volia fer-ho bé i destacar’, afegeix el jove jugador.

Després de les dues primeres concentracions, que s?n obertes per a tothom, els seleccionadors fan un tall per descartar a centenars d’esportistes. Els que encara romanen amb l’equip, duen a terme durant pràcticament 7 mesos fins a una desena de concentracions amb la selecci?, que cada cop va reduint-se més per acabar de confeccionar l’equip final. La setmana abans de l’inici del CESA, els que encara romanen a la llista de preseleccionats, duen a terme diversos entrenaments intensius per preparar l’esdeveniment. Aquella mateixa setmana es donen a conèixer els noms de la llista que representarà Catalunya en el Campionat. ‘Vaig començar a donar salts d’alegria, no parava d’explicar-ho a tota la meva fam?lia i, fins i tot, em costava dormir de la il•lusi? que em feia’, assenyala Pérez després de que fos escollit. El jove jugador va lesionar-se just abans de l’inici del torneig, per? va ser-hi per ajudar i animar als seus companys, a qui considera una fam?lia. ‘Poder ser allà ja és un premi, i n’estic més que agraït de formar part d’aquest grup’, tanca.*



أكثر... (https://www.sport.es/es/noticias/esport-catala/cami-seleccio-catalana-93793003)

منتديات - منتدى - شدات ببجي - شحن شدات ببجي - شحن ببجي - متجر ببجي - متجر شدات ببجي - شعبية ببجي - شدات - شحن روبلوكس - شحن يلا لودو - اقساط - شدات ببجي اقساط - شدات ببجي - شدات ببجي تمارا - شدات ببجي تابي - شحن يلا لودو - شحن يلا لودو اقساط - تقسيط بطاقات سوا - موبايلي اقساط - زين اقساط - ايتونز امريكي اقساط - ايتونز سعودي اقساط - شعبية ببجي - متجر اقساط - شدات ببجي - حسابات ببجي - شدات ببجي - شدات ببجي اقساط - شدات  ببجي - متجر busd - نون - نون - نون السعودية - نون - شدات ببجي - سيارات اطفال - تصميم متجر الكتروني - تصميم متجر سلة - تصميم شعارات - تصميم متاجر سلةوكالة تسويق - مصمم جرافيك - موشن جرافيك - - تصميم موقع سلة - تصميم متجر في سلة - تصميم متجر الكتروني سلة - افضل مصمم متجر الكتروني - تصميم متجر سلة - تصميم متجر سلة احترافي - تصميم متجر سلة - مصمم متاجر سلة - مصمم موشن جرافيك - مصمم موشن جرافيك بالرياض - افضل شركة تصميم متجر الكتروني  - تصميم متجر الكتروني احترافي - تصميم css سلة - متجر نوف ديزاين - شركات موشن جرافيك - افضل موقع لتصميم متجر الكتروني - تصميم شعار متجر سلة - تصميم متجر الكتروني متكامل - شركة تصميم متاجر الكترونية - تصميم المتجر سلة - تصميم متجر الكتروني - ماهو تصميم الجرافيك - تصميم